سانتریفیوژها می توانند ذرات معلق در هوا ایجاد کنند و این باید با هر بار استفاده در نظر گرفته شود. اقدامات احتیاطی لازم به آنچه استفاده می شود بستگی دارد. اگر مواد خطرناکی مانند مواد سرطان زا، عوامل بسیار سمی یا عفونی در سانتریفیوژ قرار داده شوند، باید اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از قرار گرفتن پرسنل آزمایشگاه در معرض ذرات معلق در هوا یا مایعات انجام شود.

مراقبت نادرست از سانتریفیوژ و اجزای آن می تواند منجر به قرار گرفتن در معرض مواد خطرناک، جراحات، تجهیزات آسیب دیده و فضای آزمایشگاهی و از دست دادن تحقیقات، پول و زمان شود.

اگر مشکوک به نشتی از سانتریفیوژ هستید، منطقه را ترک کنید، سانتریفیوژ را حداقل به مدت 30 دقیقه باز نکنید تا ذرات معلق در هوا ته نشین شوند، سپس با پوشیدن تجهیزات حفاظت فردی مناسب (PPE) و اقدامات احتیاطی لازم به موقعیت دسترسی پیدا کنید.

به عنوان یک تولید کننده برتر سانتریفیوژها و انکوباتورهای آزمایشگاهی، شریکی را انتخاب می کنید که به کاربران و نیازهای آنها علاقه مند است. محصولات ما در هر هفت قاره در حال استفاده هستند و حتی در ایستگاه فضایی بین المللی ISS در فضا بوده اند.

با مواد بادوام و مهندسی آلمانی، سانتریفیوژهای فیدارنیک نتایج قابل اعتمادی را در چرخش پس از چرخش ارائه می دهند. میانگین عمر عملکرد حداقل 8 سال، نرخ تعمیر پایین و کاهش زمان خرابی امکان حداکثر استفاده از این تجهیزات با کیفیت را فراهم می کند.

قطعات و خدمات به مدت 10 سال در دسترس هستند، حتی پس از اینکه یک مدل خاص متوقف شده است. این پشتیبانی، علاوه بر عمر طولانی محصول، امکان کارکرد چندین ساله را فراهم می کند و هزینه مالکیت را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد.