برای جلوگیری از آسیب رساندن به پوشش ها باید از برس اسکراب پلاستیکی استفاده شود. هنگامی که تمیز کردن سانتریفیوژ به پایان رسید، باید از روان کننده سانتریفیوژ برای روانکاری شیارهای سطل و درزگیرهای لاستیکی استفاده کنید. همچنین باید از ضدعفونی‌کننده‌های تایید شده و/یا کیت‌های «ریخته» برای ضدعفونی کردن سانتریفیوژ به طور منظم استفاده کنید. علاوه بر تمیز کردن سانتریفیوژ، باید به صورت هفتگی یا ماهانه، باقی مانده و خوردگی روتورها را نیز بررسی کنید.

برنامه ریزی منظم برای نگهداری پیشگیرانه با یک تکنسین آموزش دیده برای سانتریفیوژ شما حیاتی است زیرا دوام و عملکرد سانتریفیوژ را افزایش می دهد. تعمیر و نگهداری پیشگیرانه منظم همچنین نتایج دقیق و عملکرد قابل اعتماد را تضمین می کند که به نفع تحقیقات شما خواهد بود. نگهداری پیشگیرانه منظم شامل بازرسی وضعیت فیزیکی، بازرسی وضعیت الکتریکی، تمیز کردن و آزمایش سانتریفیوژ است.

https://centrifuge.edublogs.org/

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه منظم نه تنها از آسیب جلوگیری می کند، بلکه می تواند آسیب هایی را که قبلاً رخ داده است شناسایی کرده و قبل از اینکه سانتریفیوژ دیگر قابل استفاده نباشد، آن را تعمیر کند. برای اینکه سانتریفیوژ شما در بهترین شرایط ممکن قرار داشته باشد و از قابلیت اطمینان تحقیقات خود اطمینان حاصل کنید، باید به طور منظم تعمیر و نگهداری پیشگیرانه را با یک تکنسین آموزش دیده برنامه ریزی کنید.

از آنجا که سادگی و کاربر پسند بودن کلمات کلیدی در مورد تجهیزات آزمایشگاهی هستند، ما این موارد را دوباره تعریف کرده ایم.

سانتریفیوژهای فیدارنیک دارای مرکز کنترل الکترونیکی یک محفظه مرکز کنترل پلاگین و بازی است

مغز ماشین ECC با یک صفحه نمایش لمسی طراحی شده است تا به سادگی کنترل های سانتریفیوژ را برای پذیرش بالا توسط کاربر انجام دهد.