سانتریفیوژها پارتیشن سریع نمونه را در دمای متحرک که بین - 20 درجه سانتیگراد تا + 40 درجه سانتی گراد است انجام می دهند. این مدل ها عمدتا در کاربردهای مختلف RNA ، DNA ، ویروسی ، بررسی پروتئین و بالینی مورد استفاده قرار می گیرند. هنگام انتخاب مدلی اطمینان حاصل کنید که اندازه گیری ها متناسب با برداشت اختصاصی شما هستند یا خیر.

و این ابزار توانایی عبور از دهانه های ورودی را دارد. مراقب باشید که روتورها و اتصالات با چارچوب شما عالی هستند. موارد برجسته برجسته را جستجو کنید ، به عنوان مثال ، روتور برنامه ریزی شده برای تشخیص مقاومت ، سازگاری روتور ، قفل های مکانیزه بالا ، چارچوب های تأیید بی نظمی الکترونیکی و درایوهای پذیرش بدون برس. مجموعه ای از چارچوب هایی که در دسترس هستند ، یک همتای مناسب برای یک مرکز تحقیقاتی شما را به شما ارائه می دهد.

اینها دستگاه های مرکز تحقیقات هستند که با سرعت زیاد می چرخند. عموماً از دور 60،000 دور در دقیقه و. این سانتریفیوژها تقسیم شده یا به دو کلاس اصلی منطقی و مقدماتی تقسیم می شوند. سانتریفیوژهای مقدماتی ذرات طبیعی ، عفونت ها ، اندامک ها ، فیلم ها و مولکول های زیستی مانند لیپوپروتئین ها ، RNA و DNA ، RNA را منزوی یا گلوله می کنند. نوع تشخیصی سانتریفیوژهای فرعی از چارچوب های تشخیص برای غربالگری آزمایشات چرخش مداوم برای تعیین سرعت رسوب استفاده می کنند.

و از تعادل برای تصمیم گیری در مورد شکل و جرم ماکرومولک ها استفاده می شود. ابزارهای زیر قیمت سانتریفیوژ های آماده سازی هستند. هنگام تهیه دستگاه سانترفیوژ ، از سیستم ها و برنامه هایی که اکنون و بعداً انجام خواهید داد ، اطلاع داشته باشید. سپس به روتورهای قابل دسترسی ، شباهت روتور و عملکرد دما نگاه کنید. موارد برجسته مختلف برای جستجو برای مشاهده و کنترل از راه دور ، و کلید امنیتی مخفی مشتری.